среда, 25 ноября 2015 г.

Семінар зарубіжної літератури

14 комментариев:

  1. Лягул О.М., Мартоніська ЗШ І-ІІІ ступенів.
    Аналіз художнього твору в контексті сучасного уроку - актуальна тема для сьогодення. Твори, які вибрані для позакласного читання Приз В.В. та Есауленко М.Р., виховують справжніх людей, мислячих, здатних на добрі вчинки. Дякую за вибрану тему семінару, за гарно підібрані уроки, за приємний перегляд уроків вчителів, які діляться власним досвідом. Дякую! Бажаю і надалі приємного спілкування!

    ОтветитьУдалить
  2. Добрий день, шановні колеги! Запрошуємо взяти участь у інтернет-семінарі з проблеми:«Літературознавчі та герменевтичні принципи вивчення художнього твору» та залишити конкретизовані коментарі. Активним учасникам семінару будуть видані сертифікати, які враховуються під час атестації.
    Піддубна Н.І., методист РМК

    ОтветитьУдалить
  3. Вітаю всіх учасників семінару! Дякую вчителям Єсауленко М.Р. та Приз В.В. за презентацію уроків позакласного читання . Неймовірно прекрасні твори А.Гавальди та С.Лагерльоф. Прекрасний вибір для позакласного читання - гарний грунт для герменевтичного аналізу. Важливим також є і компаративний та порівняльні аналізи , представлені в літературній студії "Словограй". Бажаю Листопадівській школі збільшення якісного та кількісного наповнення класів учнями , а вчителям - творчої наснаги та креативності!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Шершень Т.П., Пурпурівський НВК, 29.11.2015 р.
    На уроці ПЧ. С.Лагерлеф «Свята ніч»у комплексі були використані такі пед.технології: традиційне, розвивальне, проблемне,інтерактивне навчання та критичного мислення, що в кінцевому результаті дали позитивний результат: діти самостійно сформулювали тему та розкрили проблемне питання у року. Герменевтична теорія інтерпретації твору у поєднанні з діалогом допомогли учням засвоїти неписані уроки народної моралі.
    Проблематика твору( А.Гавальда «35 кіло надій») тісно перегукується із сьогоденням.Прослідкувавши за сюжетним ланцюжком дій та вчинків героя, учні віднайшли в тексті цитати,що вплинули на свідомість хлопчика , і він зробив висновок. Цей твір дає яскравий приклад аналізу власних поступків та становлення особистості підлітків. Дякую за підбір матеріалу до уроків.Ці теми актуальні.

    ОтветитьУдалить
  5. Алла Жовнір
    Щирі вітання учасникам семінару!Із задоволенням переглянула презентацію уроків позакласного читання вчителів Єсауленко М.Р. та Приз В.В. Мета герменевтики, з одного боку, "зрозуміти автора спочатку так добре, як він сам себе розумів, а потім краще, ніж він сам" (Ф.Д.Шлеєрмахер), тобто зрозуміти інший суб'єкт (М.М.Бахтін), з другого ж - глибше зрозуміти себе самого (О.О.Гузь). Усіма силами підтримувати діалог, давати можливість сказати своє слово і тому, хто мислить інакше, вміти сприймати те, що він вимовляє, - ось у чому душа герменевтики. Отже, на уроках літератури у 6 та 7 класах при застосуванні елементів герменевтичного аналізу приймається будь-яка думка учня, без осуду, і таким чином створюються комфортні умови для реалізації особистісно орієнтованого навчання. А це формує в учнів увагу до слова, його значення та емоційної забарвленості, сприяє формуванню у них широкої читацької компетентності та духовно-ціннісних орієнтацій, розвиває й творчі та аналітичні здібності учнів, формує їх інформаційну, фахову (філологічну) і полікультурну компетентності, задовольняє їх пізнавальні та естетичні потреби, відповідно до їх особистісних потреб, і разом з тим ненав'язливо виховує у них естетичні смаки й повагу до явищ класичної та сучасної культури. Цікаво було побачити ,як колеги використовують компаративний аналіз (літературна студія"Словограй"), адже сама часто використовую його на уроках.Дякую за чіткість розуміння мети обраних зіставлень; спрямування на результат, глибоке осягнення твору, що вивчається; пошуковий характер діяльності; значущість порівняльних аспектів.Спасибі за величезну роботу вчителям, за теоретичний та практичний блоки семінару, за обмін досвідом педагогами! Творчих злетів та визнання Вашої праці!

    ОтветитьУдалить
  6. Світлана Іляшова, Кам’янська ЗШ І – ІІ ст.
    Вітаю всіх учасників інтернет - семінару! Тема даного заходу досить актуальна, адже для вчителя – словесника першочерговим завданням є уміння оволодіти навичками грунтовного аналізу та інтерпретації тексту, організувати сприйняття учнями художнього тексту в його композиційній цілісності, проникнути у смислові глибини твору. А це шлях до формування читацької майстерності.
    Хочеться висловити слова подяки колегам Приз В.В., Есауленко М.Р. за методичну допомогу у підготовці уроків позакласного читання. На прикладі використаних на уроці технологій ми змогли побачити перехід до глибокого аналізу тексту , що переростає у погляд кожного читача на той чи інший твір, коли розкривається точка зору автора на модель світу, представленого ним у тексті. Не залишає байдужим і робота літературної студії « Словограй ». Цікаво знайомитися з коментарями колег щодо проведеного семінару.
    Бажаю всім творчої наснаги та успіхів!

    ОтветитьУдалить
  7. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  8. Єдинак Лідія Вікторівна, Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ст.. №1
    Добрий день,шановні колеги ! Спішу поділитися враженням від переглянутих уроків учителів Листопадівської зш 1-2 ст. Есауленко М.Р. та Приз В. В. Цікаві твори : С.Лагерлеф «Свята ніч» та А. Гавальди «35 кіло надії» . Методично правильно побудовані уроки . Цікаві діалоги вчитель-учень та учень-вчитель забезпечили високу їх ефективність . Адже завдання вчителя «… усіма силами підтримувати діалог , давати можливість сказати своє слово і тому , хто мислить інакше ,вміти сприймати те,що він вимовляє …»Використовуючи цей принцип герменевтики , вчителі і досягли своєї цілі. Дякую Вірі Володимирівні та Марині Русланівні за цікаві уроки та бажаю творчих злетів .

    ОтветитьУдалить
  9. Носань Тамара Василівна, Йосипівський НВК
    Вдячність вчителям за подані уроки. Уроки позакласного читання розширюють культурно-пізнавальні інтереси учнів, формують духовний світ особистості, її високу мораль. Прехентація даних творів - це якісна і клопітка роботи. Творчих успіхів Вам і вдячних учнів!

    ОтветитьУдалить
  10. Вітаю всіх учасників інтернет-семінару! Висловлюю вдячність своїм колежанкам, організаторам семінару за цікавий, високоякісний, продуктивний матеріал. Переглянувши уроки позакласного читання вчителів Єсауленко М.Р. та Приз В.В., хочу відмітити різноманітність форм роботи, оптимальне співвідношення творів різних жанрів, систематичність і послідовність у виробленні навичок роботи. Переконана, що знання, здобуті учнями після таких уроків, дають дітям почуття радості відкриття, осмислення побаченого і почутого, допомагають досягти очікуваних результатів. Тож продовжуйте творити, адже країні потрібні таланти.

    ОтветитьУдалить
  11. Дубина О.М.,Антемійчук Н.Г..,Оситнязька ЗШ І-ІІІ ст.
    Доброго дня, шановні учасники інтернет-семінару! Висловлюємо вдячність вчителям Приз В.В.,Єсауленко М.Р. за представлені презентації уроків позакласноо читання.Завдяки використанню на уроках вдало дібраних педагогічних технологій та створенню навчальних ситуацій учні осягнули,зрозуміли текст твору,"пропустили його через себе",а ми змогли прослідкувати велику дослідницьку роботу учнів і вчителів.Прочитавши твір та проаналізувавши прочитане, учні зрозуміли його значенняі цінність і в кінцевому результаті було сформульовано тему уроку(С.Лагерлеф "Свята ніч").
    Такі уроки з використанням герменевтичного підходу дозволяють зрозуміти,тлумачити прочитане, навчають аналізувати, проводити безкінечний пошук,а головне розвивати читацькі інтереси та виховувати вдумливого читача. Бажаємо Вам творчих успіхів!

    ОтветитьУдалить
  12. Доброго дня всім! Із задоволенням переглянула матеріали інтернет-семінару. Висловлюю вдячність Приз В.В. та Єсауленко М.Р. за представлені презентації уроків. Такі уроки з використанням герменевтичного аналізу дають можливість учням активно висловлювати свої думки, оскільки приймається будь-яка думка учня, без осуду, а тому створюються сприятливі умови для реалізації особистісно орієнтованого навчання. Я впевнена, що знання, здобуті учнями на таких уроках, дають дітям почуття радості відкриття нового, допомагають досягти значних результатів. Тож бажаю Вам творчих успіхів та натхнення!

    ОтветитьУдалить
  13. Шановні колеги, дуже вдячна тим учителям, які активно включилися в роботу інтернет-семінару: Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №1, Мартоніської, Панчівської, Оситнязької ЗШ І-ІІІ ступенів, Йосипівського НВК, Златопільської гімназії, Пурпурівського НВК, Кам’янської ЗШ І-ІІ ступенів. Опрацювали теоретичний матеріал і переглянули фрагменти відео уроків, завітали до літературної студії й побачили, як ваші колеги працюють зі здібною та обдарованою молоддю, що допомагає учням Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів у підготовці до олімпіад та конкурсів.
    Ви також мали змогу ознайомитися, як саме досвідчені вчителі інших навчальних закладів (Добровольська О.В. – Панчівська ЗШ; Гончаренко В.М. – Златопільська гімназія м.Новомиргорода) застосовують елементи герменевтики в рамках аналізу літературного твору. Сподіваюся, що матеріали даного семінару Ви зможете використати у навчально-виховному процесі.

    ОтветитьУдалить